Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 10:09:36 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02412 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Leesi küla, Kallaste, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Leesi küla, Kallaste, Harju maakond, Kuusalu vald, Leesi küla, 
Kallaste, Harju maakond, Kuusalu vald, Leesi küla, Kallaste, Harju maakond, 
Kuusalu vald, Leesi küla, Kallaste, Harju maakond, Kuusalu vald, Leesi küla, 
Kallaste, Harju maakond, Kuusalu vald, Leesi küla, Kallaste (Üksikelamu, 
Abihoone, Garaaž, Elamu, Ait, Piirdeaed, Päikesepaneelid) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoonete püstitamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27129432>  (menetlus nr: 
434135), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (MAARJA-LIIS SEPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister